Başkanımız Ahmet Nur Çebi ile Vodafone Park ve Derneklerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban, Silivri Beşiktaşlı Taraftarlar Derneği Başkanı Hüseyin Belenkoğulları’nın ev sahipliğinde düzenlenen şampiyonluk balosunda Silivrili taraftarlarımızla bir araya geldi.
Şampiyonluk balosunda Futbol A Takımımızın 2020-21 sezonunda kazandığı Süper Lig şampiyonluk kupasıyla Türkiye Kupası’nın yanı sıra Beşiktaş Vodafone Takımımızın kazandığı Turkcell Kadın Futbol Ligi şampiyonluk kupası da yer aldı.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, sıcak bir ortamda geçen şampiyonluk balosunda taraftarlarımızla sohbet etti ve hatıra fotoğrafı çektirdi.
HABERLER
03.07.2021
GÜNCEL HABERLER
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Silivrili Beşiktaşlılarla Şampiyonluk Balosunda Buluştu
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

