Başkanımız Ahmet Nur Çebi ile Vodafone Park ve Derneklerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban, Futbol A Takımımızın Süper Lig şampiyonu olması nedeniyle şanlı bayrağımızın Büyükçekmece Belediyesi tarafından ilçede bulunan “Şampiyonlar Anıtı”nda göndere çekilme törenine katıldı.
Çebi, bayrağımızın göndere çekileceği Şampiyonlar Anıtı’na Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün ile birlikte gitti.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, törende yaptığı konuşmada, “Darısı seneye yine bizim başımıza” dedi ve Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün’e teşekkür etti.
Konuşmaların ardından Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün, Başkanımız Ahmet Nur Çebi’ye günün anısına plaket takdim etti. Ardından Çebi ile Akgün, taraftarlarımızın alkışları eşliğinde şanlı bayrağımızı göndere çekti.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, törenin sonunda taraftarlarımızla sohbet etti ve hatıra fotoğrafı çektirdi.
HABERLER
02.07.2021
GÜNCEL HABERLER
Başkanımız Ahmet Nur Çebi’nin Katıldığı Törenle Şanlı Bayrağımız, Büyükçekmece Şampiyonlar Anıtı’nda Göndere Çekildi
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

