Futbolcumuz Ersin Destanoğlu, 1-0 kazandığımız Çaykur Rizespor maçından sonra açıklamalarda bulundu:
“Galibiyet için mutluyuz. Altı maçtır kaybetmiyoruz ama öne geçtiğimiz maçlarda skoru koruyamadık. Kazanma alışkanlığı yakalamamız lazım. Umarım bu maç başlangıç olur. Önümüzde Fenerbahçe maçı var, devre arasında iyi hazırlanıp ikinci yarı daha iyi bir Beşiktaş izletmek istiyoruz. Bugün iyi mücadele ettik. Demir Ege, Kartal Kayra ve Orkun üçlüsü savunmaya destek oldu. Geriden pasla çıkmaya çalıştık. Herkes elinden geleni yaptı. Rakibe çok pozisyon vermiyoruz ama verdiklerimiz tehlikeli oluyor. Elimden geleni yapmaya çalıştım. Kurtardığım toplarla galibiyete katkım olduysa ne mutlu bana. Altyapıdan arkadaşların sahada olması beni çok mutlu ediyor. Onlar adına mutluyum.”
HABERLER
20.12.2025
FUTBOL
Ersin Destanoğlu: “İyi mücadele ettik”
Diğer Haberler
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00

