Futbolcumuz Kartal Kayra Yılmaz, 1-0 kazandığımız Çaykur Rizespor maçından sonra açıklamalarda bulundu:
“Arkadaşlarımı kutluyorum. Dört maçlık galip gelememe sorunu vardı. Onu bugün kırmış olduk. Karşımızda iyi bir takım olduğunu biliyorduk. Rakibimize iyi çalıştık. Pozisyonlarımız vardı ama değerlendiremedik. Kazandığımız için mutluyuz. Galibiyetlere devam etmek istiyoruz. Salı günü Fenerbahçe ile kupa maçı oynayacağız. Umarım oradan da galibiyetle ayrılırız. Öz kaynaktan gelen arkadaşlarım iyi bir peformans sergiledi. Takım olarak iyi oynadığımızı düşünüyoruz. Hocanın şans verdiği anlarda yüzde yüzümüzü vereceğiz.”
HABERLER
20.12.2025
FUTBOL
Kartal Kayra Yılmaz: “Galibiyetlere devam etmek istiyoruz”
Diğer Haberler
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00

