Futbolcumuz Jota Silva, Fatih Karagümrük maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Kazandığımız için mutluyum. Kazanma alışkanlığı kazanmamız gerekiyor. Bugün agresif ve takım halinde oynadık. Daha çok savaştık. Sahip olduğumuz kaliteyle çoğu maçta bu tarz skorlar alabiliriz. Oyunun büyük bir bölümünde kontrol bizdeydi. Daha farklı bir skor olabilirdi. İlk defa ilk on bir oynadım ve elimden geleni yapmaya çalıştım. Bugün oyuna sonradan girenler de takıma katkı sağladı. Bireysel performanstan önemlisi takımın kolektif performansı.”
HABERLER
30.11.2025
FUTBOL
Jota Silva: “Kazandığımız için mutluyum”
Diğer Haberler
- Futbol Direktörümüz Önder Özen’den Açıklamalar 28.06.2026 17.52.00
- Futbolcularımız Performans Testinden Geçti 28.06.2026 14.24.00
- Futbol A Takımımızda Sezon Öncesi Rutin Sağlık Kontrolleri Başladı 28.06.2026 13.58.00
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00

