Futbolcumuz Orkun Kökçü, Fatih Karagümrük maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Böyle bir skora ve oyuna ihtiyacımız vardı. Bu maçtan keyif aldım. Pozisyonlar bulduk. Güzel bir galibiyet aldık. Aynı istek ve hırsla çalışmaya devam edeceğiz. İlk yarının sonuna kadar tüm maçlarımızı kazanmak istiyoruz. Galibiyetlere ihtiyacımız var. Bunun için daha çok çalışacağız.
Bu maç herkes istekliydi ve enerjikti. Birbirimiz için mücadele ettik. Mantıklı kararlarla oyun kurduk. Büyük takımlar her zaman topa daha çok sahip olmak ister. Biz de bu oyunu sahaya yansıtmak istiyoruz.”
HABERLER
30.11.2025
FUTBOL
Orkun Kökçü: “Güzel bir galibiyet aldık”
Diğer Haberler
- Futbol Direktörümüz Önder Özen’den Açıklamalar 28.06.2026 17.52.00
- Futbolcularımız Performans Testinden Geçti 28.06.2026 14.24.00
- Futbol A Takımımızda Sezon Öncesi Rutin Sağlık Kontrolleri Başladı 28.06.2026 13.58.00
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00

