Beşiktaşımız, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor’u 3-2 mağlup etti ve 11. kez kupanın sahibi oldu.
Maçın son düdüğünün ardından büyük bir sevinç yaşayan siyah-beyazlılarımız, mutluluklarını Atatürk Olimpiyat Stadı’nı dolduran taraftarlarımızla paylaştı.
Daha sonra hazırlanan podyuma taraftarlarımızın sevgi tezahüratları eşliğinde gelen futbolcularımız, Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak ile Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi’den madalyalarını aldı.
Ziraat Türkiye Kupası’nın futbolcularımızın ellerinde havaya yükselmesiyle Atatürk Olimpiyat Stadı’nda coşku doruğa ulaştı. Futbolcularımız, taraftarlarımızın alkışları ve sevgi tezahüratları eşliğinde kupayla stat turu gerçekleştirdi.
HABERLER
24.05.2024
FUTBOL
Şampiyon Beşiktaşımız Kupasına Kavuştu
Diğer Haberler
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00

