Asbaşkanımız Emre Kocadağ ile Vodafone Park ve Derneklerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban, Ege Beşiktaşlı İş Adamları Derneği ile Ege BJK Kongre Üyeleri Derneği’nin İzmir Güzelbahçe’de ortaklaşa düzenlediği şampiyonluk balosunda taraftarlarımızla buluştu.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi’nin internet bağlantısıyla taraftarlarımıza selam ve sevgilerini ilettiği baloya, Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa İnce ve İzmir Cumhuriyet Başsavcısı Kamil Erkut Güre ile çok sayıda davetli katıldı.
Kocadağ ve Daltaban, şampiyonluk kupalarımızın sergilendiği, marşlar ve tezahüratlarla coşkunun doruğa ulaştığı baloda, alkışlar eşliğinde şampiyonluk pastasını kesti.
HABERLER
24.06.2021
GÜNCEL HABERLER
Çifte Şampiyonluğumuz İzmir’de Coşkuyla Kutlandı
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

