Vodafone Park ve Derneklerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban, Denizli Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Bora Sever ve dernek üyeleri tarafından organize edilen şampiyonluk kutlamasında Denizlili Beşiktaşlılarla bir araya geldi.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi’nin internet aracılığıyla taraftarlarımıza selam ve sevgilerini ilettiği kutlamada, Futbol A Takımımızın 2020-21 sezonunda elde ettiği çifte şampiyonluğun kupaları da yer aldı.
Marşlar ve tezahüratlarla siyah-beyazlılarımızın şampiyonluklarının kutlandığı gecede bir konuşma yapan Hakan Daltaban, Beşiktaşımıza desteklerinden dolayı Denizlili taraftarlarımıza teşekkür etti.
HABERLER
23.06.2021
GÜNCEL HABERLER
Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban, Denizlili Beşiktaşlılarla Şampiyonluk Kutlamasında Buluştu
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

