HABERLER

26.05.2019

MASA TENİSİ

Masa Tenisi Takımımız İstanbul Gençler Birincisi Oldu

Masa Tenisi Takımımız, İstanbul Gençler Turnuvası’nda birinci oldu.

Antrenörlüğünü Sabahattin Sabrioğlu’nun yaptığı Masa Tenisi Takımımız, yarı finalde Sancaktepe SK’yı 3-0 yendi ve finale yükseldi. Finalde Girişim SK’yı 3-2 yenen siyah-beyazlılarımız, turnuvanın birincisi oldu.