Masa Tenisi Takımımız, Türkiye Süper Lig 2018-2019 Ali Abalı Sezonu’nda ikinci oldu.
Antrenörlüğünü Sabahattin Sabrioğlu’nun yaptığı Masa Tenisi Takımımız, ligin son etabında Türk Telekom Ankara’yı 4-1, Asat Antalya’yı 4-1 yenerken Fenerbahçe’ye 3-4 mağlup olarak Süper Lig’de ikincilik kupasının sahibi oldu.
HABERLER
05.05.2019
MASA TENİSİ
Masa Tenisi Takımımız Süper Lig’de İkinci Oldu
Diğer Haberler
- Masa Tenisi Takımımız, Büyükler Masa Tenisi Türkiye Kupası’nda İkinci Oldu 14.06.2026 19.27.00
- Masa Tenisi Takımımız, Navek Elit Süper Grup Dörtlü Final Müsabakalarında Üçüncü Oldu 13.06.2026 09.58.00
- Masa Tenisi Süper Lig 4. Etap Sonuçları 17.05.2026 20.34.00
- Masa Tenisi Takımımızın Sporcusu İbrahim Gündüz, Büyükler Türkiye Ferdi Top 10 Müsabakalarında Şampiyon Oldu 15.03.2026 17.20.00
- Masa Tenisi Sporcularımızdan Bir Gümüş Bir Bronz Madalya 09.02.2026 20.45.00

