Masa Tenisi Takımımız, Büyükler Türkiye Şampiyonası’nda gümüş madalya kazandı.
Tozkoparan Spor Salonu’nda yapılan Türkiye Şampiyonası müsabakalarında çiftler kategorisinde finale yükselen Halil Hacı ve Sefa Avcı ikilisi son maçta Büyükşehir Belediyespor’a yenilerek gümüş madalyanın sahibi oldu.HABERLER
20.09.2011
MASA TENİSİ
Masa Tenisi’nde Gümüş Madalya
Diğer Haberler
- Masa Tenisi Takımımız, Büyükler Masa Tenisi Türkiye Kupası’nda İkinci Oldu 14.06.2026 19.27.00
- Masa Tenisi Takımımız, Navek Elit Süper Grup Dörtlü Final Müsabakalarında Üçüncü Oldu 13.06.2026 09.58.00
- Masa Tenisi Süper Lig 4. Etap Sonuçları 17.05.2026 20.34.00
- Masa Tenisi Takımımızın Sporcusu İbrahim Gündüz, Büyükler Türkiye Ferdi Top 10 Müsabakalarında Şampiyon Oldu 15.03.2026 17.20.00
- Masa Tenisi Sporcularımızdan Bir Gümüş Bir Bronz Madalya 09.02.2026 20.45.00

