-
Beşiktaş:74-Banvitspor:66
21.09.2004 / 18.53
Aras Cup 2004 Basketbol Turnuvası açılış maçında, Basketbol Erkek Takımımız, Banvitspor’u 74-66 yendi.
-
Durusoy’dan Teşekkür
21.09.2004 / 18.28
Yatırımlar Komitesi Başkanımız İlhan Durusoy, internet sitemize yaptığı açıklama ile Siyah-Beyazlı taraftarlarımıza teşekkür etti.
-
Kulübümüz’ün Açıklaması
21.09.2004 / 17.52
21 Eylül 2004 tarihinde bazı yazılı medya organlarında çıkan “Derbide Vip Baskını” şeklindeki haberlere ilişkin Kulübümüz’ün açıklaması:
-
Beşiktaş: 2 İstanbul Bş. Bld.:2
21.09.2004 / 17.06
Voleybol Erkek Takımımız, hazırlık maçında İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile Ahmet Fetgeri Spor Salonu’nda karşılaştı.
-
B.B.Ankaraspor Hazırlıkları Başladı
21.09.2004 / 17.04
Futbol Takımımız, Birinci Süper Lig’in 7. Haftası’nda Büyükşehir Belediyesi Ankaraspor ile Cumartesi günü BJK İnönü Stadımız’da oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.
-
Bayanlarımız Başkent’e Gitti
21.09.2004 / 12.33
Bayan Voleybol Takımımız, (A) Milli Takım'ın Grand Prix maçlarını izlemek ve hazırlık karşılaşmaları yapmak için Ankara’ya gitti.
-
Carew ve Sergen’in Sağlık Durumları
20.09.2004 / 17.32
Galatasaray ile oynanan derbi maçta sakatlık geçiren John Carew ve Sergen Yalçın’ın sağlık durumlarıyla ilgili olarak, Kulüp Doktorumuz Ayhan Optur’un yaptığı açıklama şöyle:
-
BJK TV’den Açıklama
20.09.2004 / 16.58
BJK TV Genel Yayın Yönetmeni Deniz Arman, internet sitemiz aracılığı ile taraftarlarımıza BJK TV’miz ile ilgili açıklama yaptı:
-
Kulübümüz’den Açıklama
20.09.2004 / 12.09
Beşiktaş Jimnastik Kulübü, Beşiktaş-Galatasaray derbi maçı öncesi yaşanan bazı teknik sorunlar ile ilgili olarak, aşağıdaki açıklamayı yapmıştır:
-
BJK TV'den Merhaba
20.09.2004 / 10.12
BJK TV, ilk test yayınını Türksat 2A uydusu üzerinden yaptı.
-
BJK TV'den Merhaba
20.09.2004 / 10.10
BJK TV, ilk test yayınını Türksat 2A uydusu üzerinden yaptı.
-
BJK TV'den Merhaba
20.09.2004 / 10.09
BJK TV, ilk test yayınını Türksat 2A uydusu üzerinden yaptı.
-
“Galibiyeti Biz Hak Ettik”
19.09.2004 / 22.55
Futbolcularımız John Carew, Okan Buruk ve Murat Şahin, derbi maç sonrasında yaptıkları açıklamalarda, galibiyeti hak eden tarafın Beşiktaş olduğunu belirttiler.
-
“Futbolcularımı Tebrik Ediyorum”
19.09.2004 / 22.53
Teknik Direktörümüz Vicente Del Bosque, karşılaşma sonrasında düzenlediği basın toplantısında, “Atmosfer inanılmazdı ve oyuncularım çok iyi bir mücadele ortaya koydu. Onları tebrik ediyorum” dedi.
-
“Oyun Tatmin Edici”
19.09.2004 / 22.51
Futbol Şubesi’nden Sorumlu Asbaşkanımız Kıvanç Oktay, derbi mücadelesi sonrasında yaptığı açıklamada, takımımızın oyununu tatmin edici bulduğunu söyledi.