U-17 Türkiye Güreş Şampiyonası, 18-24 Haziran tarihleri arasında Sivas Taha Akgül Spor Salonu’nda düzenlendi.
Hem Milli Takım hem de Dünya Şampiyonası seçmesi niteliğinde yapılan şampiyonada, 71 kg'da altyapımızdan yetişen Güreşçimiz Cemal Yiğit Purcu Türkiye Şampiyonu olarak altın madalya, Ayberk Kabaktaş, Osman Kazımoğlu ile Esma Nur Kara ise Türkiye ikincisi olarak gümüş madalyanın sahibi oldular.
Güreşçimiz Cemal Yiğit Purcu aldığı bu dereceyle Dünya Güreş Şampiyonası'nda ülkemizi temsil etme hakkı kazanırken şampiyonanın da en teknik sporcusu seçildi.
Güreş Takımımızın sporcularını tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
HABERLER
24.06.2026
GÜREŞ
Güreş Takımımızın Sporcularından Bir Altın ve Üç Gümüş Madalya
Diğer Haberler
- Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Üçüncü Oldu 08.06.2026 17.29.00
- Eyüp Önem ile Abdulsamet Aslantaş, U20 Uluslararası Dumitru Pîrvulescu & Vasile Lorga Güreş Turnuvası'nda 04.06.2026 10.53.00
- Milli Güreşçimiz Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 03.06.2026 22.42.00
- Güreşçimiz Cemal Yiğit Purcu, U17 Avrupa Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 18.05.2026 11.52.00
- Güreş Takımımızın Sporcularından İki Altın ve Bir Bronz Madalya 12.05.2026 16.13.00

