HABERLER

24.06.2026

GÜREŞ

Güreş Takımımızın Sporcularından Bir Altın ve Üç Gümüş Madalya

U-17 Türkiye Güreş Şampiyonası, 18-24 Haziran tarihleri arasında Sivas Taha Akgül Spor Salonu’nda düzenlendi.

Hem Milli Takım hem de Dünya Şampiyonası seçmesi niteliğinde yapılan şampiyonada, 71 kg'da altyapımızdan yetişen Güreşçimiz Cemal Yiğit Purcu Türkiye Şampiyonu olarak altın madalya, Ayberk Kabaktaş, Osman Kazımoğlu ile Esma Nur Kara ise Türkiye ikincisi olarak gümüş madalyanın sahibi oldular.

Güreşçimiz Cemal Yiğit Purcu aldığı bu dereceyle Dünya Güreş Şampiyonası'nda ülkemizi temsil etme hakkı kazanırken şampiyonanın da en teknik sporcusu seçildi.

Güreş Takımımızın sporcularını tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.