İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Asbaşkan ve İcra Kurulu Başkanımız Murat Kılıç, Genel Sekreterimiz Uğur Fora, Sayman ve Voleybol Faaliyetlerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Çağatay Abraş ile Dış İlişkiler ve Yurtdışı Derneklerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Aykut Torunoğulları, Siyah-Beyaz Derneği’nin Tüpraş Stadyumu’nda bulunan White Pepper Restoran’da düzenlediği lansmanda dernek üyeleriyle bir araya geldi.
İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, lansmanda yaptığı konuşmada, faaliyetlerine yeniden başlayan derneğin başkanı Tolga Türkyılmaz ile yönetim kurulu üyelerine çalışmalarında başarılar diledi.
Beşiktaş JK Müzesi Danışmanımız Zülal Gök de Beşiktaş JK Müzesi’nin hayata geçmesindeki katkıları sebebiyle o dönem hazırlanmış olan tabelayı dernek başkanı Türkyılmaz’a takdim etti.
HABERLER
03.06.2026
GÜNCEL HABERLER
Yönetim Kurulu Üyelerimiz, Siyah-Beyaz Derneği Üyeleriyle Buluştu
Diğer Haberler
- BJK Plaza Gayrimenkul Yatırımcı Buluşması Yapıldı 24.06.2026 20.09.00
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00

