Beşiktaş GAİN Takımımızın oyuncusu Conor Morgan, 82-79 galip geldiğimiz Bahçeşehir Koleji maçının ardından açıklamalarda bulundu:
Maçı 13 sayıyla tamamlayan Morgan, şu sözleri kaydetti:“İlk yarı pek iyi geçmese de maçın içinde kaldık. İkinci yarı da pek istediğimiz gibi geçmedi ancak takım olarak birlikte mücadele ettik ve bu da nasıl bir takım olduğumuzu gösteriyor.”

