Teknik Direktörümüz Sergen Yalçın, Çaykur Rizespor maçının ardından değerlendirmede bulundu:
“Ligin son maçı güzel bir maç oldu. Hedefsiz bir maç. Tabii oyuncuları konsantre etmek zorlaştı. Bizim çocuklar tatildelerdi herhalde. Devre arasında onları tatilden çağırdık. Maç var gelin dedik. Takım ikinci yarı toparlandı. Çok kötü bir ilk yarı. Mental açıdan da çok kötü bir ilk yarı. Ama bu beklenmedik bir durum değildi. Tümosan Konyaspor maçı akşamı bizim için sezon bitmişti. Tümosan Konyaspor maçından sonra antrenmanlarda oyuncularda çıt yoktu. Çok moralleri ve psikolojileri bozuldu. Bir hedef koymuştuk onu kaybettik. Bu da tabii oyunculara yansıdı.
Son oynadığımız iki maçta konsantrasyon zorlaştı. Ondan sonra takımı toparlayıp sahaya çıkarmak çok kolay iş değildi. Bugün de öyle oldu. İlk yarıda ortada takım yoktu biz de şaşırdık. Devre arasında onları uyandırmak zorunda kaldım. Üç tane hamle yaptık sert geçti devre arası. İkinci yarı takım toparlandı. Çevirmeye çalıştılar. Çocuklar iyi mücadele ettiler. Ligin son maçı olmasından dolayı ben güzel bir maç olduğunu düşünüyorum.”
HABERLER
15.05.2026
FUTBOL
Teknik Direktörümüz Sergen Yalçın’dan Açıklamalar
Diğer Haberler
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00

