HABERLER

09.05.2026

FUTBOL

Jota Silva: ‘İç sahadaki maçımızı bu şekilde bitirmek istemezdik’

Futbolcumuz Jota Silva, 2-1 mağlup olduğumuz Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu:

“İç sahadaki maçımızı bu şekilde bitirmek istemezdik. Kupa maçından sonra özellikle iç sahada kazanıp taraftarımıza mutluluk vermek istiyorduk. Onlar bunu hak ediyorlar. Bizlerin de sorumluluk alıp goller atması lazım. Önümüzde bir maç daha var. Sezonu galip gelerek bitirmek istiyoruz."