Futbolcumuz Emirhan Topçu, 3-0 kazandığımız Corendon Alanyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“En önemlisi gol yemeden maçı bitirdik. Bu bizim için çok önemliydi. Kupada bir hedefimiz var. Ligden biraz koptuk. Tek hedefimiz kupayı kazanmak. Yarı finale çıktık. Yarı finalde kazanıp finalde oynamak istiyoruz. Çünkü kupanın en büyük adayı biziz. İnşallah Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanıp ligi en iyi şekilde bitiririz. Yarı finali evimizde oynayacağız. Önceliğimiz yarı final. Beşiktaş bu kupaları çok aldı. Şu an tek isteğimiz kupayı almak. Takım olarak hepimiz buna odaklandık.”
HABERLER
23.04.2026
FUTBOL
Emirhan Topçu: ‘En önemlisi gol yemeden maçı bitirdik’
Diğer Haberler
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00

