Teknik Direktörümüz Sergen Yalçın, 4-2 kazandığımız hesap.com Antalyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Güzel bir maç oldu. Rakip de iyi mücadele etti. Oynayan oyuncular iyi mücadele ettiler. Oyunun kontrolü bizdeydi. Kazanmamız gereken bir maçtı, kazandığımız iyi oldu. Ligde hedefe oynamıyoruz, kendi pozisyonumuzu korumak istiyoruz. Kupa hedefimiz var. Kupada devam etmek istiyoruz. Sezon sonuna kadar en iyisini yaparak maçlarımızı kazanmaya çalışacağız. Sezon başından bu yana yaşadığımız talihsizlikler bu durumda olmamıza neden oldu. Önümüzdeki senenin planlarını yapmaya başlayacağız. Oyuncuları takip ediyoruz. Nasıl bir kadro kurarız diye çalışıyoruz. Bu sezonu bu şekilde tamamlayacağız.
Taraftarlarımızın ilgisi güzel, bundan mutluluk duyuyoruz. Taraftarlarımızı mutlu etmek istiyoruz. Taraftarlarımızın sabırlı olması lazım. Süregelen başarısızlık camiada güvensizlik yaratıyor. Yeniden yapılanma dönemindeyiz. Devre arasındaki transferler takımı biraz daha güçlendirdi. Taraftarımızı mutlu etmek için çok çalışıyoruz. Taraftarlarımız, önümüzdeki sene camiamıza layık, hedefe oynayan iyi bir takım görecekler diye umut ediyoruz.”
HABERLER
10.04.2026
FUTBOL
Teknik Direktörümüz Sergen Yalçın’dan Açıklamalar
Diğer Haberler
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00

