Futbolcumuz Orkun Kökçü, 2-0 kazandığımız Gençlerbirliği maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“İlk devrede zorlandık. Rakip on kişi kaldı. Topu daha çabuk çevirmeliydik. Ön tarafta eksik kaldık. Ortadan oynamayı denedik, rakip de onu bekliyordu. İkinci yarıda daha tempolu ve ön tarafta oynadık. Pozisyonlar bulduk ve kazandık.
Sergen hocanın milli takım formasıyla attığı gol de çok güzel. Uzun bir aradan sonra serbest vuruştan gol bulduk. Bu şekilde devam etmemiz lazım. Serbest vuruşlara çalışıyorum. Bugün şans da yanımdaydı.
Galibiyetler almamız lazım. Hava bozulmasın. Kimin gol attığının önemi yok.”
HABERLER
15.03.2026
FUTBOL
Orkun Kökçü: “İkinci yarıda daha tempolu oynadık”
Diğer Haberler
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00

