Futbolcumuz Ersin Destanoğlu, 1-0 mağlup olduğumuz Galatasaray maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Maça iyi başlamadık. Ancak bir plan vardı hafta içi çalıştığımız. Sahaya yansıtmaya çalıştık. İlk 20 dakika yeterince yansıtamadığımızı düşünüyorum. Bir kırmızı kart pozisyonu var, içeride izledim. İnanılmaz bir pozisyon. Trabzonspor’da Fenerbahçe’de çağırırlar şimdi çağırmıyorlar. Hadi hoca görmedi VAR nasıl çağıramıyor. Cidden anlam veremiyorum. Adamı ilk yarı atması lazım, ikinci yarı atıyor. Ben anlamıyorum. Verilen kararlar, kırmızı kartın geç verilmesi, sarı kartların es geçilmesi. 7-8 kişi sarı kart gördü oyun sertliğe gitti, keyfi gitti. Ben anlamıyorum millete verilmiyor, bize veriliyor.”
HABERLER
07.03.2026
FUTBOL
Ersin Destanoğlu: ‘Ben anlamıyorum millete verilmiyor, bize veriliyor’
Diğer Haberler
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00

