Futbolcumuz Junior Olaitan, 4-0 galip geldiğimiz Göztepe maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Benim için değişik bir maç oldu. Göztepe – Beşiktaş maçında Göztepe’de oynuyordum. 3-0’lık bir Göztepe mağlubiyeti vardı. Bugün ise çok mutlu olduğum bir yerde 4-0 gibi önemli bir galibiyet aldık. Çok mutluyum. Umuyorum ki bu performansımıza ve galibiyetlerimize devam ederiz. Avrupa hedefine devam etmiş oluruz. Hocamız çok tecrübeli ve bana ne yapmam gerektiğini söyledi. Bu pozisyonda gerek milli takımda gerekse Fransa’da sol tarafta oynamıştım. Bugün takım oyun kurarken içeri girip topu almamı tekrar girip çıkacağımı ve sol kanatta oynamamı söyledi. Bunu da yapabildiysem kendi adıma mutluyum. Gol attığım için mutlu oldum, sevindim. Ancak Türkiye’ye geldiğim zaman kimse beni tanımıyordu. Beşiktaş’a gelip oynuyorsam Göztepe’nin rolü çok büyük. O yüzden onlara olan saygımdan ötürü attığım golü için içimden sevindim. Göstermedim.”
HABERLER
22.02.2026
FUTBOL
Junior Olaitan: ‘Gol attığım için mutlu oldum’
Diğer Haberler
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00

