Futbolcumuz Emmanuel Agbadou, 4-0 galip geldiğimiz Göztepe maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Burada daha önceki maçlarda yaptığımız hataları dikkate aldık. Benim buradaki üçüncü maçım. İlk iki maçta yaptığımız hatalardan yediğimiz goller vardı. Bugün bu hataları yapmayarak maçın kontrolünü de ele geçirmiş olduk. Kontrol bizde olunca maçı istediğimiz gibi yönettik ve kazandık. Buraya geldiğim günden bu yana hem teknik ekip hem idari ekip adapte olmam için bana yardımcı oldu. Günden güne daha iyi olmaya çalışıyorum. İyi olacağıma da inanıyorum. Başta hocamız olmak üzere tüm herkese bana destek verdikleri için teşekkür ediyorum.”
HABERLER
22.02.2026
FUTBOL
Emmanuel Agbadou: ‘Maçı istediğimiz gibi yönettik ve kazandık’
Diğer Haberler
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00

