Futbolcumuz Orkun Kökçü, 3-2 kazandığımız Rams Başakşehir maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Mustafa Erhan Hekimoğlu, çok yetenekli bir oyuncu. Elimizden geldiği kadar ona yardımcı oluyoruz. Galibiyeti getiren golü attı, inşallah böyle devam eder. Biz de o yollardan geçtik. Bende genç oyunculara karşı ayrı bir sevgi oluyor. Hollanda’da böyle öğrendim. İyi bir grup kurduğumuzu düşünüyorum. Herkes iyi anlaşıyor.
Bugünkü zemin oynaması zordu. İstediğimiz oyunu sergileyemedik. Top kayıpları oldu. Takım olarak pes etmedik. Zor bir maçtı. Rakip iyi bir ekip. Galibiyeti hak ettik. Önümüze bakacağız. Takımda hava iyi. Kamplar keyifli geçiyor.”
HABERLER
15.02.2026
FUTBOL
Orkun Kökçü: “Galibiyet golünü kaydettiğim için çok mutluyum”
Diğer Haberler
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00

