Güreş Takımımızın milli sporcusu Cemal Yiğit Purcu (71Kg), Kocaeli’nin Darıca İlçesi’nde düzenlenen U17 Türkiye Güreş Şampiyonası’nda Türkiye şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi oldu.
Sporcumuz, aldığı bu dereceyle Avrupa ve Dünya Şampiyonasında ülkemizi temsil etme hakkı kazandı.
Cemal Yiğit Purcu’yu tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
HABERLER
05.02.2026
GÜREŞ
Güreşçimiz Cemal Yiğit Purcu Türkiye Şampiyonu Oldu
Diğer Haberler
- Güreş Takımımızın Sporcularından Bir Altın ve Üç Gümüş Madalya 24.06.2026 17.51.00
- Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Üçüncü Oldu 08.06.2026 17.29.00
- Eyüp Önem ile Abdulsamet Aslantaş, U20 Uluslararası Dumitru Pîrvulescu & Vasile Lorga Güreş Turnuvası'nda 04.06.2026 10.53.00
- Milli Güreşçimiz Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 03.06.2026 22.42.00
- Güreşçimiz Cemal Yiğit Purcu, U17 Avrupa Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 18.05.2026 11.52.00

