HABERLER

26.01.2026

FUTBOL

Orkun Kökçü: “Keşke gol atmasaydım ama kazansaydık”

Futbolcumuz Orkun Kökçü, 2-2 sonuçlanan ikas Eyüpspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu:

“Daha istekli ve enerjili şekilde oynamalıydık. Maçın başında öne geçtik ama sonrasında istediğimiz oyunu oynayamadık. Önümüze bakmamız lazım. İlk golümü attığım için mutluyum ama şu anda hiçbi şey ifade etmiyor. Keşke gol atmasaydım ama kazansaydık.”