Futbolcumuz El Bilal Toure, 1-0 galip geldiğimiz Zecorner Kayserispor maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Bu galibiyeti bütün takım olarak hak ettik. Çünkü üzerimize düşen görevi fazlasıyla yaptık. Ben de bana verilen görevi en iyi şekilde yapmaya çalıştım. Golü daha önce atmış olsaydık bizim için daha kolay bir maç olabilirdi. Bizim için zor bir maç oldu. Önemli olan galibiyetti. Bu çalışmaların sonucunda da galip geldiğimiz için çok mutluyuz. Benim için önemli olan gole katkıda bulunmak. Ancak tekrar söylüyorum. Biz bir takımız ve takım olarak bir şeyleri başarmaya çalışıyoruz. Gol attığım için mutluyum. Golle beraber galibiyet geldiği için mutluyum. Ama hepimiz çok çalışıyoruz ve takım olduğumuzu asla unutmuyoruz. Galibiyetler de herkesin payı var. Elimden geleni fazlasıyla yapmaya çalışacağım. Benim için oynadığım yerin çok bir önemi yok. Bana verilen görevi yerine getirmeye çalışıyorum. Hocamızın verdiği görevi en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum.”
HABERLER
19.01.2026
FUTBOL
El Bilal Toure: ‘Galip geldiğimiz için çok mutluyuz’
Diğer Haberler
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00

