Beşiktaş GAİN Takımımızın Başantrenörü Dusan Alimpijevic, 87-84 sonuçlanan Türk Telekom maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Türk Telekom’u galibiyetten ötürü tebrik ediyorum. Bugün ilk yarıda çok kötüydük ve sahada yoktuk, maçı da bu yüzden kaybettik. İlk yarıda oynadığımız bazı pozisyonları bizim takımımızdan dahi anlayamayanlar olmuştur diye düşünüyorum.”

