Teknik Direktörümüz Sergen Yalçın, 3-0 galip geldiğimiz Ankara Keçiörengücü maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Sezonun ikinci yarısının ilk maçını iyi oynadık. Çocukların konsantrasyonu iyiydi. Beklediğimiz gibi bir oyun geçti. Kazanmak istiyorduk. Çünkü kupada devam etmek istiyoruz. Hem skordan hem de oyundan Beşiktaş Camiası olarak memnunuz diyebilirim. Devre arası transferleri çok kolay olmuyor. Biz şu anda 5 futbolcuyla yollarımızı ayırdık. Gelecek planlamamızda olmayan oyuncuları gönderdik. Devre arasında transfer kolay değil çalışıyoruz. Finale geldiğimiz 2-3 oyuncu var. Tahmin ediyorum önümüzdeki hafta 2-3 transfer yapmayı becerebiliriz. Şu an çalışma üzerindeyiz. Kolay değil maliyetler yüksek. İyi oyuncu almak istiyoruz. Takıma katkı yapacak oyuncu almak istiyoruz. Gelecek sezon kadronun içinde olacak oyuncu istiyoruz.”
HABERLER
15.01.2026
FUTBOL
Teknik Direktörümüz Sergen Yalçın’dan Açıklamalar
Diğer Haberler
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00

