Futbolcumuz Salih Uçan, 2-1 kazandığımız Fenerbahçe maçından sonra açıklamalarda bulundu:
“Zor bir maç olacağını biliyorduk. İyi oynadığımızı düşünüyoruz. Mutluyuz. Kupayı seviyoruz. Gruptan çıkmak istiyoruz. Derbi galibiyeti önemlidir. Derbi galibiyeti sezon içerisinde yaşanan bazı olumsuzlukların üstünü örtebiliyor. Güzel bir galibiyet aldık. Devre arasında iyi kamp yapmak, takıma katılacak yeni isimlerle daha iyi bir noktaya gelmek istiyoruz.
Taraftarlarımız şampiyonlukları kupaları hak ediyor. Büyük takımlar için olumsuz geçen dönemler olabiliyor. Biraz üzerimizde şanssızlık var. Bize kartlar çok kolay çıkıyor, rakiplere bu kadar kolay bir şekilde kart çıkmıyor. Her hakem şanssızlığı bizim başımıza gelmemeli. Hakemler yeni yılda daha dikkatli olsun.”
HABERLER
23.12.2025
FUTBOL
Salih Uçan: “Güzel bir galibiyet aldık”
Diğer Haberler
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00

