Asbaşkan ve İcra Kurulu Başkanımız Murat Kılıç, Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Sonuçtan mutlu değiliz, oyuncularımızı tebrik ediyoruz.
VAR hakemi, hakemi çağıramaz. Hakemin sahada vereceği karara saygılıydık. Geçtiğimiz haftalarda çağrılması gereken pozisyonlarda hakemler çağrılmıyor, biz biraz iyi olduğumuzda oyunumuzu kırmak için kararlar veriliyor.
Başkanımız federasyona gittik ve VAR hakemlerinin yabancı olması gerektiğini ifade etti. Bu talebin ne kadar doğru olduğunu bir kez daha gördük.
Beşiktaş’a yapılan haksızlıklara dur deme vakti geldi. Ödeyeceğimiz bedeli ödedik. Bundan sonra bizimle uğraşmaktan vazgeçsinler. Sabrımızı zorlamasınlar. Oyuncularımızın motivasyonunu kırıyorlar.
Bu şekilde devam ederlerse biz de gerekeni yapacağız.”
HABERLER
14.12.2025
FUTBOL
Asbaşkan ve İcra Kurulu Başkanımız Murat Kılıç’tan Açıklamalar
Diğer Haberler
- Futbolcularımız Performans Testinden Geçti 28.06.2026 14.24.00
- Futbol A Takımımızda Sezon Öncesi Rutin Sağlık Kontrolleri Başladı 28.06.2026 13.58.00
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00

