Futbolcumuz Tammy Abraham, 3-3 berabere sonuçlanan Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Takım arkadaşlarımla gurur duyuyorum. Trabzon’un zor bir deplasman olduğunu biliyorum. İlk 25 dakika çok iyi oynadık. Baskı yaptık ve goller bulduk. Burada Trabzonspor’a üç gol atmak kolay değil. Futbolda bu tarz şeyler oluyor. Ufak hatalar yaptık. Bu sezon ufak hatalar yapmasaydık daha çok puanımız olabilirdi. Takımımla gurur duyuyorum. Bugün iyi savaştık. Takımımızda kalbiyle oynayan, takım için savaşan oyuncular var. Taraftarlarımız bugün bunu görmüştür. Takım olarak savaşıyoruz. Ben karakter olarak pes etmeyen bir oyuncuyum. Sürekli takıma yardımcı olmaya çalışıyorum.”
HABERLER
14.12.2025
FUTBOL
Tammy Abraham: “Takıma yardımcı olmaya çalışıyorum”
Diğer Haberler
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00

