Futbolcumuz Orkun Kökçü 2-2 berabere kaldığımız Gaziantep FK maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“En önemlisi bizim için galip gelmekti. Baskılı da oynadık. Ancak 3 puan almadığınız sürece bu hiçbir şey ifade etmiyor. Mutlu değiliz. Geliştirmemiz gereken şeyler var. Çalışıyoruz da ama galibiyet serisini yakalayamıyoruz. Yolumuza devam edeceğiz. Beşiktaş gibi büyük bir kulüp olduğun sürece kazanmak zorundasın. Rakiplerimiz de çok güçlü. Onlar da maçlar kazanıyor. Bizim için üzücü. Düşünmüyor değiliz, farkındayız her şeyin. Birlikte hareket ederek daha iyi günler görmek istiyoruz.”
HABERLER
08.12.2025
FUTBOL
Orkun Kökçü: ‘Geliştirmemiz gereken şeyler var’
Diğer Haberler
- Futbolcularımız Performans Testinden Geçti 28.06.2026 14.24.00
- Futbol A Takımımızda Sezon Öncesi Rutin Sağlık Kontrolleri Başladı 28.06.2026 13.58.00
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00

