Denizli Beşiktaşlılar Derneği üyeleri, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde “Engelleri Birlikte Aşıyoruz” sloganıyla anlamlı bir etkinlik gerçekleştirdi.
Dernek üyeleri, etkinlik kapsamında Denizli Sarızeybek Ampute Futbol Takımı ile bir dostluk maçı oynadı. Etkinlik, engelli vatandaşlarımızın sadece özel günlerde değil, her zaman hatırlanması ve desteklenmesi gerektiği mesajının verilmesiyle sona erdi.
HABERLER
03.12.2025
DERNEKLER
Denizli Beşiktaşlılar Derneği’nden Anlamlı Etkinlik
Diğer Haberler
- Hendek Beşiktaşlılar Derneği’nden Kulübümüze Ziyaret 26.06.2026 18.00.00
- Denizli Beşiktaşlılar Derneği Üyeleri Kahvaltıda Buluştu 22.06.2026 16.34.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla Buluştu 22.06.2026 11.18.00
- Çanakkale 1915 Beşiktaşlılar Derneği’nden Anlamlı Etkinlik 15.06.2026 18.18.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Aydın’da Fen Laboratuvarlarının Açılış Törenine Katıldı 08.06.2026 16.50.00

