Asbaşkan ve İcra Kurulu Başkanımız Murat Kılıç, Fatih Karagümrük maçının ardından açıklamalarda bulundu:
“Zor koşullarda bizi yalnız bırakmayan taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz. Net bir galibiyet aldık. Takımımıza ve hocamıza teşekkür ediyoruz.
Yayıncı kuruluş yine pozisyonların tekrarını vermedi. Hafta içi bu konuyla ilgili çalışmalar yapacağız.
Önümüzdeki üç maçı kazanarak ligin ilk yarısını en iyi noktada bitirmeye çalışacağız. Hocamızla her gün toplantı yapıyoruz. Ocak ayında takımımıza takviyeler yapacağız. Sezonu en iyi noktada bitirmek istiyoruz.
Rafa Silva çalışmalarını sürdürüyor. Antrenman eksiği var. Kazanacağız diye düşünüyoruz.
Hocamızın isteği doğrultusunda eksik bölgelere dört ya da beş transfer yapmayı planlıyoruz.
Takımımız her geçen gün daha iyiye gidiyor. Yeni bir takımız. Birbirlerine alışma sürecindeler. Evimizde ya da deplasmanda iyi oynuyoruz.”
HABERLER
30.11.2025
FUTBOL
Asbaşkan ve İcra Kurulu Başkanımız Murat Kılıç’tan Açıklamalar
Diğer Haberler
- Futbol Direktörümüz Önder Özen’den Açıklamalar 28.06.2026 17.52.00
- Futbolcularımız Performans Testinden Geçti 28.06.2026 14.24.00
- Futbol A Takımımızda Sezon Öncesi Rutin Sağlık Kontrolleri Başladı 28.06.2026 13.58.00
- Futbol A Takımımız, Yeni Sezona Merhaba Yemeğinde Buluştu 27.06.2026 22.18.00
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00

