Beşiktaş ilçesinde görevli öğretmenler, 24 Kasım Öğretmenler Günü vesilesiyle Tüpraş Stadyumu’nda ağırlandı.
Genel Sekreterimiz Uğur Fora, Tüpraş Stadyumu’nda bir araya geldiği İstanbul İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Medet Ekşi ve Beşiktaş İlçe Milli Eğitim Müdürü Sedat Işık nezdinde öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü’nü kutladı.
Misafirimiz olan öğretmenler, Futbol A Takımımızın Tüpraş Stadyumu’nda Samsunspor’la oynadığı müsabakayı kendilerine ayrılan bölümden takip etti.
HABERLER
24.11.2025
GÜNCEL HABERLER
Öğretmenler Tüpraş Stadyumu’nda Ağırlandı
Diğer Haberler
- Tan Taşçı’dan “İyiliğe Kanat Aç, Eğitime Güç Kat” Kampanyasına Destek 27.06.2026 21.53.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açıldı 25.06.2026 17.20.00
- BJK Plaza Gayrimenkul Yatırımcı Buluşması Yapıldı 24.06.2026 20.09.00
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00

