Gençler İstanbul Boks Şampiyonası, 9-12 Ekim tarihleri arasında Küçükçekmece İfa Kapalı Spor Salonu’nda düzenlendi.
Şampiyonada ringe çıkan boksörlerimizden; Muhammet Polat birinci olarak altın madalyanın sahibi olurken, Ahmet Polat ikinci olarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Öte yandan şampiyonada Muhammet Polat “En Dövüşken Boksörü” ve Ahmet Polat ise “En Centilmen Boksörü” seçildi.
Camiamızı gururlandıran sporcularımızı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
HABERLER
14.10.2025
BOKS
Boks Takımımızın Sporcularından Bir Altın Bir Gümüş Madalya
Diğer Haberler
- Boks Takımımızdan İki Altın Bir Gümüş ve Bir Bronz Madalya 15.06.2026 12.13.00
- Boksörümüz Hakan Arda İlgün, Avrupa ve Dünya Şampiyonası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 08.06.2026 12.10.00
- Boks Takımımızdan Altı Altın Bir Gümüş Bir Bronz Madalya 07.06.2026 20.01.00
- Boks Takımımızın Sporcularından Üç Türkiye Şampiyonluğu 20.04.2026 12.36.00
- Boksörümüz Hakan Arda İlgün, Gençler Dünya Kupası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 02.03.2026 11.10.00

