İskenderun Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Sedat Uysal ile yönetim kurulu üyeleri, tadilat çalışmalarına katkı verdikleri Arsuz Karaağaç Hayriye Can Kireççi İlköğretim Okulu’nu ziyaret etti.
Öğrencilere yeni eğitim öğretim döneminde başarılar dileyen dernek başkanı Sedat Uysal, ziyarette yaptığı konuşmada şunları söyledi:
“Geleceğimiz olan sizlerin çok çalışarak başarılı birer insan olacağınıza ve büyük Atatürk’ün kurduğu bu Cumhuriyet’e her daim sahip çıkacağınıza inanıyoruz. Her biriniz inşallah hem çok çalışarak bölgemizin gururu olacaksınız hem de topluma faydalı bireyler olacaksınız.”
Arsuz İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Yanmaz, etkinliğin sonunda Hayriye Can Kireççi İlköğretim Okulu’na katkıları nedeniyle İskenderun Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Sedat Uysal’a teşekkür plaketi takdim etti.
HABERLER
01.10.2025
DERNEKLER
İskenderun Beşiktaşlılar Derneği’nden Anlamlı Etkinlik
Diğer Haberler
- Hendek Beşiktaşlılar Derneği’nden Kulübümüze Ziyaret 26.06.2026 18.00.00
- Denizli Beşiktaşlılar Derneği Üyeleri Kahvaltıda Buluştu 22.06.2026 16.34.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla Buluştu 22.06.2026 11.18.00
- Çanakkale 1915 Beşiktaşlılar Derneği’nden Anlamlı Etkinlik 15.06.2026 18.18.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Aydın’da Fen Laboratuvarlarının Açılış Törenine Katıldı 08.06.2026 16.50.00

