Ritmik Jimnastik Takımımızın yaz kampı kapanış töreni; Gayrimenkul ve Yatırımlar ile Kadın Futbol ve Jimnastik Faaliyetlerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Merve Öztopaloğlu; sporcularımız, antrenörlerimiz ve velilerimizin katılımıyla Tüpraş Stadyumu’nda gerçekleştirildi.
Merve Öztopaloğlu, 6-14 yaş arası sporcularımıza sertifika ve madalyalarının takdim edildiği törende şunları söyledi:
“Jimnastik Takımımızın değerli sporcularına ve emek veren hocalarına teşekkür ediyorum. Bizim adımızda yer alan ve sporların da en başında gelen jimnastik sporuna çok ciddi emek veriyorlar. Buradan müjdeyi de vermiş olayım. Jimnastik branşımızın tüm alt dallarıyla beraber daha da iyi ve geliştirilmiş hale getirmek için bizleri ikna ettiler. Yönetim Kurulu olarak onlar için şimdi biz çalışacağız.”
Tören, hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.
HABERLER
05.09.2025
JİMNASTİK
Ritmik Jimnastik Takımımızda Yaz Kampı Kapanış Töreni Yapıldı
Diğer Haberler
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 29 Madalya 22.06.2026 11.36.00
- Jimnastikçimiz Melisa Doğan, Ayla Çiftçi Kupası’nda Türkiye Şampiyonu Oldu 15.06.2026 11.20.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından Dört Birincilik 05.06.2026 16.00.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 35 Madalya 04.05.2026 11.03.00
- Jimnastikçimiz Zeynep Hira Yayla, Ritmik Cimnastik Küçükler Filiz Doğan Kupası’nda Dördüncü Oldu 20.04.2026 11.33.00

