NAVEK Masa Tenisi Türkiye Kupası maçları, 27-28 Mayıs tarihleri arasında Halkalı Ata Sporları Merkezi’nde düzenlendi.
Siyah-beyazlılarımız, NAVEK Masa Tenisi Türkiye Kupası çeyrek final maçında İBB SK’yı 3 – 0 mağlup ederek yarı finale yükseldi. Yarı finalde Fenerbahçe’ye 2-3 mağlup olan takımımız, 3/4’lük maçına çıktı. Bu müsabakadan 2-3 mağlup olarak ayrılan Masa Tenisi Takımımız, NAVEK Masa Tenisi Türkiye Kupası’nı dördüncü tamamladı.
HABERLER
28.05.2025
MASA TENİSİ
Masa Tenisi Takımımız, Türkiye Kupasında Dördüncü Oldu
Diğer Haberler
- Masa Tenisi Takımımız, Büyükler Masa Tenisi Türkiye Kupası’nda İkinci Oldu 14.06.2026 19.27.00
- Masa Tenisi Takımımız, Navek Elit Süper Grup Dörtlü Final Müsabakalarında Üçüncü Oldu 13.06.2026 09.58.00
- Masa Tenisi Süper Lig 4. Etap Sonuçları 17.05.2026 20.34.00
- Masa Tenisi Takımımızın Sporcusu İbrahim Gündüz, Büyükler Türkiye Ferdi Top 10 Müsabakalarında Şampiyon Oldu 15.03.2026 17.20.00
- Masa Tenisi Sporcularımızdan Bir Gümüş Bir Bronz Madalya 09.02.2026 20.45.00

