U-15 Türkiye Güreş Şampiyonası, 21-23 Mayıs tarihleri arasında Gebze’de düzenlendi.
Güreş Takımımızın sporcusu Osman Kazımoğlu, 57 Kg kategorisinde Türkiye şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi oldu.
Sporcumuz, aldığı bu dereceyle önümüzdeki ay Avrupa Şampiyonasında ülkemizi ve kulübümüzü temsil etme hakkı kazandı.
Osman Kazımoğlu’nu tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
HABERLER
23.05.2025
GÜREŞ
Güreşçimiz Osman Kazımoğlu Türkiye Şampiyonu Oldu
Diğer Haberler
- Güreş Takımımızın Sporcularından Bir Altın ve Üç Gümüş Madalya 24.06.2026 17.51.00
- Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Üçüncü Oldu 08.06.2026 17.29.00
- Eyüp Önem ile Abdulsamet Aslantaş, U20 Uluslararası Dumitru Pîrvulescu & Vasile Lorga Güreş Turnuvası'nda 04.06.2026 10.53.00
- Milli Güreşçimiz Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 03.06.2026 22.42.00
- Güreşçimiz Cemal Yiğit Purcu, U17 Avrupa Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 18.05.2026 11.52.00

