Atletizm Federasyonu’nun düzenlediği Olimpik Deneme Yarışmaları, Mersin’de düzenlendi.
Atletizm Takımımızın sporcularından; Berivan Yiğit gülle atma branşında 15.15 cm’lik derecesiyle, Büşra Akay 400 metre branşında 57.15’lik derecesiyle ve Tuğçe Şahutoğlu ise çekiç atma branşında 60.39’luk derecesiyle altın madalyanın sahibi oldu.
Öte yandan Berivan Yiğit, elde ettiği bu dereceyle Norveç’te yapılacak U-23 Yaş Avrupa Atletizm Şampiyonası’na katılma hakkı elde etti.
HABERLER
04.05.2025
ATLETİZM
Atletizm Takımımızın Sporcularından Üç Altın Madalya
Diğer Haberler
- Atletimiz Elif Özen, U-20 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 24.06.2026 17.22.00
- Atletimiz Nisanur Özdoğan, U-18 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 17.06.2026 13.40.00
- Atletimiz Ezgi Öz, Balkan Büyükler Şampiyonası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 07.06.2026 16.49.00
- Atletimiz Zeynep Bakır, U-18 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 27.06.2025 10.53.00
- Atletimiz Ezgi Gözükaya, Mladost U-18 Meeting Yarışması’nda Şampiyon Oldu 10.05.2025 19.17.00

