Türkiye Güreş Federasyonu faaliyet programında yer alan U-17 Türkiye Grup Müsabakaları, 23-25 Şubat tarihleri arasında Tokat’ta düzenlendi.
Müsabakalarda mindere çıkan güreşçilerimiz; Yiğit Purcu (71 Kg), Ayberk Kabaktaş (65 Kg) ve Eyüp Önen (92 Kg) altın madalya ve Osman Kazımoğlu (55 Kg) ise gümüş madalyanın sahibi oldular.
HABERLER
25.02.2025
GÜREŞ
Güreş Takımımızın Sporcularından Üç Altın Bir Gümüş Madalya
Diğer Haberler
- Güreş Takımımızın Sporcularından Bir Altın ve Üç Gümüş Madalya 24.06.2026 17.51.00
- Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Üçüncü Oldu 08.06.2026 17.29.00
- Eyüp Önem ile Abdulsamet Aslantaş, U20 Uluslararası Dumitru Pîrvulescu & Vasile Lorga Güreş Turnuvası'nda 04.06.2026 10.53.00
- Milli Güreşçimiz Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 03.06.2026 22.42.00
- Güreşçimiz Cemal Yiğit Purcu, U17 Avrupa Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 18.05.2026 11.52.00

