Jimnastik A Takımımızın 2023-2024 sezonu kapanış etkinliği öğrencilerimizin ailelerinin katılımıyla Tüpraş Stadyumu’nda yapıldı. Sıcak bir ortamda gerçekleşen etkinlikte çocuklara madalyaları takdim edildi.
Jimnastik Şube Menajerimiz Tuğçe Bayra Şener etkinlikte şunları söyledi: “Başkanımız Hasan Arat ve Kulüp İçi İlişkilerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Ekrem Keçoğlu ile Kadir Kılıç’a sağladıkları destek ve güvenden dolayı çok teşekkür ediyorum. Yeni sezonda çok daha yüksek hedefler belirledik, gerçekleştirmek için de tüm gayretimizi göstereceğiz.”
HABERLER
01.07.2024
JİMNASTİK
Jimnastik A Takımımızın 2023-2024 Sezonu Kapanış Etkinliği Yapıldı
Diğer Haberler
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 29 Madalya 22.06.2026 11.36.00
- Jimnastikçimiz Melisa Doğan, Ayla Çiftçi Kupası’nda Türkiye Şampiyonu Oldu 15.06.2026 11.20.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından Dört Birincilik 05.06.2026 16.00.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 35 Madalya 04.05.2026 11.03.00
- Jimnastikçimiz Zeynep Hira Yayla, Ritmik Cimnastik Küçükler Filiz Doğan Kupası’nda Dördüncü Oldu 20.04.2026 11.33.00

