Ritmik Cimnastik Marmara Bölge Şampiyonası, 12-13 Nisan tarihlerinde gerçekleştirildi.
Şampiyonayı birinci olarak tamamlayan siyah-beyazlılarımız, Türkiye şampiyonasına katılmaya hak kazandı. Bireysel sıralamada Ada Sarı birinci olurken Almina Öcal ise üçüncü oldu.
Ayrıca sporcumuz Ada Sarı, şampiyonadaki bireysel performansıyla altın madalyanın sahibi oldu.
HABERLER
13.04.2023
JİMNASTİK
Jimnastik Takımımız, Marmara Şampiyonu Oldu
Diğer Haberler
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 29 Madalya 22.06.2026 11.36.00
- Jimnastikçimiz Melisa Doğan, Ayla Çiftçi Kupası’nda Türkiye Şampiyonu Oldu 15.06.2026 11.20.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından Dört Birincilik 05.06.2026 16.00.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 35 Madalya 04.05.2026 11.03.00
- Jimnastikçimiz Zeynep Hira Yayla, Ritmik Cimnastik Küçükler Filiz Doğan Kupası’nda Dördüncü Oldu 20.04.2026 11.33.00

