Liseler Arası İstanbul Boks Şampiyonası, 26-30 Aralık tarihleri arasında Sarıyer Spor Salonu’nda yapıldı.
Boks Takımımızdan 60 Kg’da Kazım Kemendi ile 92 Kg’da Ekrem Çalışkan birinci olup altın madalyanın sahibi oldular.
Öte yandan her iki sporcumuz öğrencisi oldukları liseleri adına Türkiye Şampiyonası’nda İstanbul’u temsil etme hakkı kazandılar.
HABERLER
01.01.2023
BOKS
Boks Takımımızın Sporcularından İki Şampiyonluk
Diğer Haberler
- Boks Takımımızdan İki Altın Bir Gümüş ve Bir Bronz Madalya 15.06.2026 12.13.00
- Boksörümüz Hakan Arda İlgün, Avrupa ve Dünya Şampiyonası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 08.06.2026 12.10.00
- Boks Takımımızdan Altı Altın Bir Gümüş Bir Bronz Madalya 07.06.2026 20.01.00
- Boks Takımımızın Sporcularından Üç Türkiye Şampiyonluğu 20.04.2026 12.36.00
- Boksörümüz Hakan Arda İlgün, Gençler Dünya Kupası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 02.03.2026 11.10.00

