U-15 Akademi Takımımız, U-15 Gelişim Ligi’nin 10. haftasında karşılaştığı Tuzlaspor’u 7-1 mağlup etti.
BJK Fulya Hakkı Yeten Tesisleri’nde oynanan maça ekibimiz; Ali Şahin, Necati Gül, Turgay Taha Algur, Batuhan Güner, Yasin Albayrak, Furkan Çiftçi, Ozan Sevim, Çınar Fırat, Ahmet Sami Bircan, Kartal Cengizer ve Umut Rıza Aydın ile başladı.Müsabakanın ilk yarısını 4-0 önde geçen ekibimiz, sahadan 7-1 galip ayrıldı.
Takımımızın gollerini; Umut Rıza Aydın (2), Ahmet Sami Bircan (2), Ozan Sevim, Kartal Cengizer ve Batuhan Güner kaydetti.

