U-15 Akademi Takımımız, U-15 Gelişim Ligi’nin 6. haftasında Eyüpspor ile 2-2 berabere kaldı.
Bahariye GGL Tesisleri’nde oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Ali Şahin, Necati Gül, Turgay Taha Algur, Kartal Kaan Yiğit, Yasin Albayrak, Furkan Çiftçi, Ozan Sevim, Arda Emir Arar, Ahmet Bircan, Enes Cinemre ve Kerem Katranlı ile başladı.Müsabakanın ilk yarısını 1-0 geride geçen ekibimiz, sahadan 2-2 berabere ayrıldı.
Takımımızın gollerini Ozan Sevim ile Ahmet Bircan kaydetti.

