U-14 Akademi Takımımız, U-14 Gelişim Ligi’nin 1. Haftasında karşılaştığı Kocaelispor’u 0-2 mağlup etti.
Vinsan Suni Çim Saha’da oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Ahmet Okutan, Burak Albayrak, Mustafa Azem Yortaç, Berat Yağız Yıldız, Ali Pağda, Yusuf Berat Karslı, Arda Balık, Poyraz Gökekiz, Umut Tezer, Efe Varlık ve Emir Yalçın ile başladı.Müsabakanın ilk yarısını 0-1 önde geçen ekibimiz, sahadan 0-2 galip ayrıldı. Takımımıza 3 puan getiren golleri Emir Yalçın (2) kaydetti.

